اخبار و مقالات

مزایای یادگیری زبان

پس از مشخص کردن هدف و انگیزه خود از یادگیری زبان خارجی مورد نظر تنها کافیست با شماره های موجود درقسمت تماس با ما سایت با موسسه ملل به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج ارتباط برقرار کنید

داستان انگلیسی

آموزش زبان با کتاب داستان انگلیسی

زبان ملل  به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج در کتابخانه مخصوص زبان آموزان خود کتاب های داستان بسیار متنوعی نه تنها در زبان انگلیسی بلکه در تمامی زبان ها دارد.

تقویت Listening

تقویت Listening کلمات در زبان انگلیسی

تقویت Listenig صحیح کلمات در زبان انگلیسی (Listening) از زمینه هایی است که زبان آموزان در آن با مشکلات بسیاری روبرو هستند. چرا که مهارت گوش دادن با صحبت کردن و مکالمه صحیح با افراد متخصص امکان پذیر است.

یادگیری زبان با بازی

بازی کنید و زبان انگلیسی یاد بگیرید

یادگیری زبان اگر با علاقه و اشتیاق همراه باشد ، امری بسیار آسان و سرگرم کننده است. اما گاهی کودکان یا حتی بزرگسالان با وجود نیازشان به یادگرفتن زبان ، علاقه ای به این کار ندارند. پس یادگیری زبان با بازی راه حل است.

تقویت reading

چگونه مهارت Reading خود را تقویت کنیم ؟

برای تقویت مهارت های زبانی خود میتوانید در کلاس آموزش زبان انگلیسی در کرج در زبان ملل شرکت کنید. برای شرکت در کلاسهای تخصصی هر مهارت و تعیین سطح با زبان ملل بهترین آموزشگاه زبان کرج تماس بگیرید.

حروف اضافه در انگلیسی

حروف اضافه در زبان انگلیسی

استفاده از حروف اضافه صحیح در ساختار صحیح جملات از نکات مهم و کلیدی در آزمون ها و نکته مهمی در افزایش مهارت Speaking است. در زبان انگلیسی نیز مانند تمام زبان های دیگر دنیا حروف اضافه ای را می یابیم که همراه با افعال یا در جمله ها برای مرتبط ساختن اجزای مختلف جمله استفاده میشوند.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس در آموزشگاه زبان ملل

یکی از معتبرترین آزمون ها برای ارزیابی دانش زبان انگلیسی آزمون آیلتس میباشد. آزمون آیلتس در زمینه مهارت های مختلف از جمله : Listening ، Speaking ، Writing و Reading انجام میشود.

تکنیک skimming

تکنیک Skimming در آموزش زبان

اگر یک زبان آموز در سطوح نیمه پیشرفته تا پیشرفته باشید، حتما تا حال کلمه skimming به گوشتان خورده است. این روش یکی از راه های افزایش مهارت در Reading میباشد.

آموزش زبان

آموزش زبان

هنگام شروع یادگیری زبان هدف و انگیزه اهمیت بسیاری دارد. در ادامه مسیر یادگیری نیز حفظ انگیزه و رسیدن به هدف از مهمترین عوامل موفقیت است.

عضویت در خبرنامه