کتاب داستان انگلیسی

داستان انگلیسی

آموزش زبان با کتاب داستان انگلیسی

برای پیشرفت در زبان انجام فعالیت های جانبی ضروری است. مثل نگاه کردن فیلمهای زبان اصلی، گوش دادن اخبار ، انجام مکالمات محیطی و خواندن کتاب داستان انگلیسی. با انجام این فعالیت ها علاوه بر درک بهتر مطالب فراگرفته ، میتوانید به صورت غیر مستقیم مطالب جدید را نیز یاد بگیرید. در ادامه به تاثیر خواندن کتاب بر یادگیری زبان میپردازیم.

چرا کتاب داستان بخوانیم

خواندن کتاب داستان در زبان انگلیسی مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا ، افزایش مهارت درک مطلب میباشد. مهارت درک مطلب یعنی زبان آموز بتواند با خواندن جملات ، معنی کلی از متن بدست آورد و بتواند به سوالات درخصوص متن پاسخ دهد. که خواندن کتاب داستان این مهارت را تقویت میکند.

تقویت مهارت خواندن و تلفظ کلمات از دیگر مزایای خواندن کتاب داستان در یادگیری زبان میباشد. برای خواندن کتاب لازم است یک بار روخوانی آنرا از زبان استاد یا از روی صدای ضبط شده بشنوید. و همزمان خط های کتاب را همراه با صدا دنبال کنید. به این طریق هم تلفظ صحیح کلمات را یاد میگیرید و هم در طولانی مدت تندخوانی شما در زبان انگلیسی بهتر میشود.

چه کتاب داستانی بخوانیم

در زبان انگلیسی کتاب های داستان در رده های سنی مختلف (کودک ، نوجوان و بزرگسال ) از نظر محتوایی تقسیم بندی شده اند. که با توجه بع رده سنی خود باید کتاب مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر رده سنی موضوع مهمتری وجود دارد و آن سطح سختی کتاب داستان میباشد. کتابها در ۶ دسته طبقه بندی میشوند. این سطوح به ترتیب از ۱ آسان ترین سطح و برای افراد بسیار مبتدی تا ۶ یعنی سخت ترین سطح برای افراد با دانش زبانی پیشرفته طراحی شده اند. شما پس از تعیین سطح دانش زبانی خود میتوانید کتاب مناسب سطح خود را انتخاب کنید.

کتاب را از کجا تهیه کنیم

زبان ملل  به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج در کتابخانه مخصوص زبان آموزان خود کتاب های داستان بسیار متنوعی نه تنها در زبان انگلیسی بلکه در تمامی زبان ها دارد. شما نیز میتوانید پس از تعیین سطح در زبان ملل کتاب مناسب سطح خود را تهیه کنید و از خواندن کتاب لذت ببرید. علاوه بر خواندن کتاب به این روش دانش زبانی خود را نیز افزایش میدهید.

0 نظر

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه