آزمون دیپلم

آزمون دیپلم

تقریبا تمامی زبان آموزان تمایل دارند در آموزشگاه معتبری زبان بیاموزند و در پایان یادگیری دیپلم زبان را دریافت کنند. زبان ملل با بیش از ۳۰ سال سابقه از با سابقه ترین و بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج است. در زبان ملل پس از پایان هر دوره آزمون دیپلم برگزار میشود. برای اطلاع از دوره های مختلف ملل میتوانید قسمت دوره ها را مطالعه کنید. با در دست داشتن مدرک دیپلم زبان خود در هر سطح میتوانید فرصت های شغلی و تحصیلی بهتری را برای خود فراهم کنید. همچنین با مدرک دیپلم و TTC زبان ملل میتوانید به تدریس زبان مورد نظرتان نیز بپردازید.

آزمون دیپلم چیست؟

همانطور که ذکر شد در پایان هر دوره در زبان ملل آزمون دیپلم برگزار میشود. این آزمون جهت سنجش سطح علمی دانش آموزان برگزار میشود. آزمون دیپلم درواقع نشانگر مهارت های مختف زبان آموزان در مجموعه دوره های گذرانده شده است. دراین آزمون هد اطمینان از یادگیری مطالب است.اگر در این آزمون شرکت کنید و نمره قبولی را بدست نیاورید گواهینامه آزمون به شما تعلق نمیگیرد. این آزمون به صورت سالانه برگزار میشود.

کجا آزمون دیپلم برگزار میشود؟

یکی از معتبر ترین مراکز برگزاری آزمون دیپلم، موسسه زبان ملل است. در زبان ملل با رعایت تمامی اصول و استاندارد ها آزمون مورد نظر برگزار میشود. در این آزمون ها علاوه بر ارزیابی مهارت های Reading , Writing و Listening در یک آزمون جداگانه مهارت Speaking زبان آموزان مورد بررسی قرار میگیرد. در هر دوره از این آزمون توسط اساتید مجرب ما افراد ضعیف تر شناسایی و به سوپروایزر معرفی میشوند.سوپروایزر ملل برای ارتقاء سطح اموزشی زبان آموزان تدابیر مناسب را میبیند.

0 نظر

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه