کلاس های آنلاین

کلاس های آنلاین

در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا شرکت در کلاس های حضوری در هر زمینه ای بسیار خطرناک است. به همین علت زبان ملل تصمیم دارد جهت رفاه حال زبان آموزان کلاسهای آنلاین و غیر حضوری آموزش زبان را برگزار کند.

از دیگر مزیت های کلاسهای آنلاین ، استفاده بهینه از اوقات فراغت به ویژه در دوران قرنطینه میباشد. کلاسهای آنلاین زبان ملل با بهره مندی از اساتید مجرب و در ساعات متناسب با برنامه های زبان آموزان به صورت گروهی و خصوصی برگزار میشود.

زبان ملل قطب آموزش آنلاین زبان در کرج. دارای دپارتمان تخصصی آموزش آنلاین مجهز به اساتید آموزش دیده برای تدریس آنلاین و آزمون آنلاین. در ادامه درباره ی نحوه برگزاری کلاس های آنلاین و نحوه ثبت نام صحبت خواهیم کرد.

زبان ملل قطب آموزش آنلاین زبان در کرج

زبان ملل به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج با دارا بودن دپارتمان تخصصی آموزش آنلاین در زمینه آموزش تمامی زبان های زنده دنیا به صورت آنلاین به صورت تخصصی فعالیت میکند.

در دوره های تی تی سی زبان ملل با آموزش دادن نحوه تدریس آنلاین و بهترین شیوه های تدریس آنلاین، متقاضیان و به ویژه اساتید خود را در این زمینه با تجربه تر میکند.

دوره های TTC زبان ملل

بعد از برگزاری کلاس های آنلاین، زبان ملل تصمیم گرفت با توجه به نو ظهور بودن عرصه آموزش آنلاین این مهارت را در دوره های تربیت مدرس خود جای دهد.

با توجه به شرایط کنونی بهتر است دبیران و اساتید آموزش زبان این مهارت در قطب آموزش آنلاین زبان این مهارت را آموزش ببینند تا بتوانند تجربه موفق تری در برگزاری کلاس های آنلاین داشته باشند.

بهترین شیوه های تدریس آنلاین

پیش تر درباره ی بهترین روش های تدریس آنلاین صحبت کرده ایم .برای داشتن تدریس موفق در کلاس های آنلاین باید تسلط کامل به مطالب درسی، به استفاده از تلفن همراه یا لپتاپ و تسلط کافی به مهارت های آموزش از راه دور داشته باشید.

نحوه برگزاری کلاس های غیر حضوری ملل

کلاسهای غیرحضوری ملل به صورت گروهی و خصوصی و با استفاده از اپلیکیشن های مرتبط انجام میشود. فضای برگزاری کلاس های آنلاین کاملا علمی و مناسب یادگیری است. مدت کلاس ها و مطالب درسی کاملا مشابه کلاس های حضوری میباشند.

مدت برگزاری کلاس ها

مدت برگزاری کلاس ها یک ساعت و نیم است و حضور تمامی زبان آموزان مرتبا بررسی میشود. مطالب درسی توسط اساتید در گروه های آموزشی قرار میگیرد.

در تمام ساعت کلاس دبیر موظف است در کلاس های درسی آنلاین حضور داشته باشد. و به تمامی مشکلات و سوال ها پاسخ دهد. از زبان آموزان خواسته میشود در صورت عدم یادگیری کافی در تایم کلاس در کلاس های رفع اشکال شرکت کنند.

مطالب درسی کلاس های آنلاین

زبان آموزان موظف به مطالعه دقیق و پاسخگویی به سوالات در زمان معین میباشند. کلاسهای غیرحضوری زبان ملل در زمینه یادگیری تمامی زبان ها و رده های سنی فعال میباشد.

در صورتی ک زبان آموزان در طول مدت زمان برگزاری کلاس مطالب آموزشی را کامل یاد نگیرند میتوانند در اوقات فراغت از به صوت ها یا فایل های تصویری استاد استفاده کنند.

شرایط برگزاری و ثبت نام کلاسهای آنلاین زبان ملل

کلاسهای آنلاین زبان ملل برای تمامی سطوح و سنین طبق روال کلاسهای حضوری و در ساعت مشخص برگزار میشود. ترم جاری به صورت کاملا انلاین میباشد و کلاس های حضوری برگزار نمیشوند.

آزمون های آنلاین

آزمونها در طول کلاس برگزار میشوند و زبان آموزان در پایان ترم نمرات خود را طبق روال گذشته دریافت میکنند. نمرات به عنوان سوابق تحصیلی ثبت و در دریافت مدارک پایان دوره جدا موثر است.

چطور در دوره های غیرحضوری زبان ملل ثبت نام کنیم؟

برای شرکت در دوره های غیر حضوری زبان ملل کافیست با شماره های تلفن زبان ملل تماس بگیرید و در کلاس های آنلاین ثبت نام کنید. زبان ملل بهترین شرایط را برای تمامی زبان آموزان فراهم می آورد.

0 نظر

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه