آموزش زبان کودکان

آموزشگاه زبان کودکان در کرج

زمانی که به آموزش زبان به کودکان فکر می‌کنیم، دنیایی از فرصت‌ها و چالش‌ها در پیش داریم. آموزش زبان به کودکان علاوه بر تقویت مهارت‌های زبانی، از طریق بازی‌ها و تعامل‌های اجتماعی نقش مهمی در توسعه شخصیت و تفکر منطقی کودکان دارد. ما در زبان ملل، به بررسی بهترین راهکارها برای آموزش زبان به کودکان پرداخته و از تجربه‌های موفق خود به عنوان آموزشگاه‌ زبان در کرج بهره می‌بریم.

چرا آموزش زبان در کودکی مهم است؟

کودکان در دوران کودکی با قدرت یادگیری و درک زبانی بالا به دنیا می‌آیند. این دوران حساس برای آموزش زبان، زمانی است که ذهن آنها هنوز از تعداد زیادی اصطلاحات و ساختارهای زبانی پاک و بی‌تفاوت بهره‌برداری می‌کند. به همین دلیل، آموزش زبان در این دوران به عنوان یک فرصت بی‌نظیر در زندگی کودکان محسوب می‌شود که نباید از دست داده شود.

دوره کودکان یکی از مهمترین دوره های ما در آموزشگاه زبان کودکان ملل میباشد. مدیریت زبان ملل بر این باور است که آموزش صحیح به کودکان موجب علاقه مندی آنان به یادگیری زبان میشود. پس کتاب های آموزشی در این دوره با دقت و ریزبینی انتخاب شده اند.

دوره نوجوانان

دوره نوجوانان در حقیقت پر طرفدار ترین دوره در بهترین آموزشگاه زبان کرج یعنی زبان ملل است. زبان ملل با استفاده از متد های روز دنیا به آموزش تمامی زبان های دنیا به علاقه مندان میپردازد.

بهترین آموزشگاه زبان در کرج

یادگیری زبان کودکان

پیش از هرچیز باید بدانیم که یادگیری زبان برای هرسنی لازم و ضروری است چرا که در زمینه های مختلف و در دوره های مختلف زندگی میتواند به پیشرفت و ارتقاء فرد کمک کند.

حال اگر این یادگیری زبان در کودکان از ابتدای سنین یادگیری آغاز شود و مبانی زبان خارجی در دوران کودکی در ذهن کودک نهادینه شود ، میتوان تاثیری همانند یادگیری زبان مادری بر وی گذاشت.

گاهی والدین فکر میکنند که اگر فرزندشان یادگیری زبان را زود شروع کند ممکن است کودک از یادگیری خسته شود. اما حقیقت امر آن است که اگر آموزش به صورت صحیح آغاز شود هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد. اموزش صحیح در این زمینه حتی باعث ایجاد علاقه و رقبت به یادگیری زبان انگلیسی هم میشود.

کودکان از چه سنی زبان را آغاز کنند؟

کودکان بین سنین ۴ تا ۱۲ سال بیشترین قدرت یادگیری را دارند. در این سنین مغز انسان در فعال ترین حالت خود قرار دارد و هرگونه اطلاعات دریافتی را به بهترین شکل ثبت میکند.

با یک نگاه کلی به سطح یادگیری زبان آموزان و همچنین طریقع آوانگاری کلمات (pronounciation) میتوان تفاوت چشمگیر این گروه سنی را در سرعت پیشرفت یادگیری به وضوح مشاهده کرد.

یادگیری زبان های خارجی و به ویژه زبان انگلیسی در سنین پایین به قدری اهمیت دارد که برخی دانشمندان معتقدند باید در دوران نوزادی تا دو سال با پخش کارتن های به زبان اصلی ، ساختار کلی را وارد حافظه شنیداری کودک نمود.

بهترین راه‌ها برای آموزش زبان به کودکان

  • استفاده از بازی‌های آموزشی: کودکان عاشق بازی‌های جذاب هستند. از این شور و شوق آنها بهره‌برداری کنید و بازی‌های آموزشی ترتیب دهید که همزمان با یادگیری زبان، لذت ببرند.

  • محیط زبانی برانگیزاننده: ایجاد محیطی پر از کتاب‌ها، تصاویر و وسایل زبانی می‌تواند دستیاری مؤثر در یادگیری زبان باشد. به کمک تصاویر و کارت‌های تصویری، معانی و کلمات جدید را به کودکان آموزش دهید.

  • فعالیت‌های تعاملی: با کودکان به صورت فعالیت‌های تعاملی مشغول شوید. داستان‌های تعاملی، نقش‌آفرینی‌ها و بازی‌های گروهی باعث افزایش تمرکز و توجه آنها به زبان خواهد شد.

آموزش زبان به کودکان

آموزش زبان کودک در آموزشگاه زبان کودکان ملل

در آموزشگاه زبان کودکان ملل در کرج زبان آموزی به کودکان با استفاده از رویکردهای نوین و متدولوژی‌های مؤثر در آموزش زبان به کودکان، به صورت حرفه ای و توسط اساتید مجرب و آشنا به روانشناسی کودک انجام میشود.از آنجا که آموزش صحیح زبان به کودک از اهمیت بالایی برخوردار است در آموزشگاه زبان ملل با استفاده از فیلم ها و انیمیشن های زبان اصلی و بازی و ابزارهای یادگیری زبان روز دنیا انجام میشود.

در اموزشگاه زبان ملل سعی میشود کودکان با بالاترین دانش ممکن از هر سطح گذر کنند و در عین حال یادگیری به گونه ای فشرده نباشد که ذهن کودک دچار بیقراری و عدم تمرکز بر مطلب شود.

در نتیجه آموزش زبان به کودکان از مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی مهم برخوردار است. این فرصت بی‌نظیر را نباید از دست داده و با استفاده از راهکارهای مناسب، می‌توانیم به کودکان کمک کنیم تا با لذت و علاقه به یادگیری زبان بپردازند. انتخاب بهترین آموزشگاه زبان در کرج نیز می‌تواند گامی مؤثر در این مسیر باشد و به کودکان کمک کند تا بهترین نتیجه را از تلاش‌هایشان در یادگیری زبان به‌دست آورند.

کتاب های آموزشی زبان انگلیسی کودکان در آموزشگاه زبان های خارجی ملل

در موسسه زبان ملل کتاب های TinyTalk در دو سطح مختلف برای کودکان زیر ۷ سال و کتابهای Get Ready در سه سطح مختلف برای ۷ سال یا بالا تر و با توجه به سطح کودکان آموزش داده میشود.

تعیین سطح زبان آموزان در اموزشگاه ملل رایگان است و مشاوره تحصیلی در زمینه زبان آموزی انجام میشود.برای اطلاع بیشتر از کلاسهای ترمیک کودکان و خردسالان موسسه زبان ملل با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما سایت تماس حاصل فرمایید . یا جدیدترین دوره های آموزشی کودکان را در بخش دوره های کودکان مشاهده کنید.

عضویت در خبرنامه