نقش مدرس در یادگیری زبان

نقش مدرس در یادگیری زبان

هرچند در یادگیری زبان تمرین و تکرار زبان آموزان بسیار اهمیت دارد اما مولفه های دیگری نیز در این مهم نقش دارند. یکی از مهمترین مولفه ها در یادگیری زبان نحوه یادگیری اولیه است. یادگیری اولیه نیز به میزان تجربه ومهارت استاد بستگی دارد. اگر اساتید مبحث را به طور قابل فهمی بیان نکنند ، درواقع پایه و اساس یادگیری شکل نمیگیرد. به همین علت است که بسیاری از افراد با وجود تلاش های بسیار همچنان توانایی صحبت کردن زبان دوم را ندارند . یا در سایر مهارت ها ضعیف هستند. از طرفی برخی اساتید نیز با وجود تجربه زیاد هنوز یژگی های یک معلم خوب را نمیدانند.برای مطالعه بیشتر درخصوص نقش مدرس در یادگیری زبان و ویژگی های معلم خوب این مقاله را دنبال کنید.

ویژگی های مدرس خوب

یک مدرس خوب پیش از هرچیز باید اطلاعات کافی در زمینه مطلبی که میخواهد تدریس کند داشته باشد. این اطلاعات اولا از طریق تحصیلات دانشگاهی مرتبط حاصل میشود. ثانیا تحقیق و بروز رسانی مرتب اطلاعات از طریق مطالعه دیگر المان موثر در داشتن اطلاعات کافی میباشد. از دیگر ویژگی های مدرس خوب فن بیان قوی میباشد. گاها برخی اساتید باوجود اطلاعات کافی و مطالعه فراوان در زمینه های مربوطه ، توانایی انتقال و بیان صحیح و قابل فهم مطالب را ندارند. پس از دیگر نکات قابل توجه در خصوص معلم توانا قدرت بیان صحیح مطلب است. پس از این دو ویژگی ، صبر ، علاقه مندی به تدریس ، آشنایی نسبی با مسائل روانشناسی وتجربه کاری از دیگر مسائل قابل اهمیت میباشند.

اساتید و مدرسین زبان ملل

از آنجا که تمامی اهداف مجموعه آموزشی زبان ملل بر پایه آموزش صحیح و یادگیری کامل زبان آموزان میباشد، انتخاب اساتید موسسه با دقت بسیاری انجام میشود. سابقه ۳۰ ساله درخشان ز بان ملل در زمینه آموزش زبان های مختلف یکی از افتخارات مجموعه میباشد. طبیعتا اگر اساتید ملل توانایی و ویژگی های لازم برای یک معلم خوب را نداشتند ، حدود ۴۰۰۰ زبان آموز موفق در این مجموعه تربیت نمیشدند. مدیریت و سوپروایزرهای زبان ملل با دقت بسیار توانایی های فردی و دانش و اطلاعات متقاضیان را طی چندین مرحله و با زبان آموزان آزمایشی میسنجند. در صورت تایید متقاضیان در تمامی مراحل اساتید مجددا و به دفعات آزمون هایی را میگذرانند تا از بی نقص بودن کار آنها اطمینان حاصل شود. در زبان ملل پیش از آنکه زبان آموزان به فکر بیافتند ، تیم حرفه ای زبان ملل مراقب تکمیل کارها است.

چطور جزو اساتید ملل شوم؟

برای پیوستن به تیم اساتید ملل ابتدا لازم است در کلاس های تربیت مدرس زبان ملل که با بهره مندی از مجرب ترین مدرسان برگزار میشود شرکت کنید. در این کلاسها تکنیک ها و روش های آموزش زبان به گروه های سنی مختلف را آموزش میبینید و در نهایت در آزمون TTC زبان ملل شرکت داده میشوید. پس از موفقیت در آزمون میتوانید نه تنها در زبان ملل به عنوان بهترین آموزشگاه زبان کرج بلکه در هر آموزشگاه زبان معتبر دیگری مشغول به کار شوید.

0 نظر

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه