روش های آموزش آنلاین

روش های آموزش آنلاین

آموزش آنلاین یکی از متد های جدید آموزشی است.این روش در دهه های اخیر بسیار مورد توجه زبان آموزان و همینطور موسسات آموزشی در سرتا سر جهان بوده است.

در خصوص چگونگی برگزاری کلاس های آنلاین و دلیل برگزاری آنها پیش از این صحبت کردیم. در مقاله کلاسهای آنلاین میتوانید بیشتر در این باره بخوانید. اکنون نوبت به صحبت درباره روش های برتر آموزش آنلاین میرسد.

روش های مختلف یادگیری آنلاین زبان

پیش از هرچزباید به این موضوع بپردازیم که آیا روش های آموزش آنلاین باهم متفاوت اند یا خیر. واضح است که روش های مختلفی برای آموزش آنلاین وجود دارد. حال تفاوت این متد ها را بررسی میکنیم:

متد یادگیری آنلاین

برخی از روش ها درست مثل کلاس های حضوری برگزار میشوند. از نظر نحوه تدریس مانند بسیاری از کلاس های حضوری که زبان آموز کاملا منفعل است.

توضیحات آموزشی توسط اساتید داده میشود. کتابها به صورت ترمیک آموزش داده میشوند . تکالیف و آزمون ها به همان صورت قبلی است.

در برخی روش های دیگر این محتواهای آموزشی کاملا به صورت نمایشی و سرگرم کننده در آمده اند. مطالب با استفاده از موسیقی ، انیمیشن ، فیلم و یا سرگرمی های دیگر منتقل میشوند.هر یک از دسته بندی ها به نوعی دارای نواقص و فوایدی میباشند.

روش های آموزش آنلاین

سطح آموزشی مطالب

در همه کلاس ها و مهارت ها برای افراد با توانایی های مختلف در سطوح متفاوتی از آموزشقرارمیگیرند.در آموزش آنلاین زبان نیز سطوح مختلف برای افراد مختلف از نظر سنی و دانش زبانی وجود دارد.

مباحث آموزشی

برخی از کلاس ها بر یک مهارت خاص به صورت ویژه تاکید میکنند. مثل کلاس های مکالمه یا کلاس های مخصوص مهارت نوشتن ، کلاس های آمادگی آیلتس و ازین قبیل دوره های آموزشی. از سوی دیگر بسیاری از کلاس ها نیز به صورت کلی (General English) وجهت یادگیری قدم به قدم زبان است. در اینگونه کلاس ها سعی بر آن است که تمامی مهارت های زبانی به یک اندازه تقویت شود.

مفاد آموزش آنلاین

کتاب های آموزشی متفاوتی جهت آموزش زبان وجود دارند. که ممکن است درمحیط های مختلف آموزشی و با توجه به رده سنی و هدف از آموزش استفاده شوند. علاوه بر این تفاوت های جزئی در مطالب و یا منبع آموزشی مختلف وجود دارد. مثلا ممکن است کتاب الف بیشتر بر مهارت شنیدن تمرکز کرده باشد . درحالی که کتاب ب بر مهارت استفاده از لغات تمرکز دارد .

روش های آموزش آنلاین

منابع آموزشی کلاسهای آنلاین

در کل وبسایت های آنلاین و انجمن های حقیقی بسیاری وجود دارند که از منبع آموزش های زبان انگلیسی هستند . British Council در این میان یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین گروه های مرتبط با آموزش زبان میباشد.

اینه صورت مخصوص بر موضوع فرصت های ویژه آموزش زبان انگلیسی بریتانیایی فعالیت میکند . این نهاد با بیش از ۱۰۰ کشور جهت افزایش بازدهی و کنترل منابع آموزشی کلاس های زبان همکاری میکند. علاوه بر نظارت بر منابع آموزشی این ارگان اخیرا در زمینه بازدهی جهانی آموزش آنلاین زبان نیز تاکید ویژه ای کرده است.

متد های آموزش آنلاین زبان ملل

متد های آموزش آنلاین زبان ملل به صورت تخصصی توسط سوپروایزر ها وبا نظارت کامل مدیریت مجموعه انتخاب میشود. متخصصان زبان ملل به صورت ویژه و برنامه ریزی شده است.

متدهای آموزش آنلاین زبان ملل صورت ادغامی از دو روش ذکر شده ااست. به این صورت که در ابتدا مطالب به صورت تشریحی به زبان آموزان ارائه میشود .

سپس برای تثبیت مطالب و فهم کامل موضوع اساتید از کلیپ هایآموزشی و موسیقی و … به عنوان سرگرمی همراه با یادگیری استفاده میکنند.

منابع یادگیری آنلاین زبان ملل

در خصوص منابع آموزشی زبان ملل لازم به ذکر است که برای سنین مختلف و سطوح مختلف آموزشی ، در زبان ملل کتابها و همینطور اساتید به صورت تخصصی انتخاب میشوند.

مطمئنا روش های آموزش آنلاین زبان ددر ملل بهترین ها هستند.در خصوص این موضوع در مقالات مربوط بههر رده سنی در بخش دوره های ویژه میتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در صورت تمایل میتوانید با شماره های موجود در بخش تماس یا ما سایت نیز تماس بگیرید. پرسنل ملل به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج بهترین ها را در زمینه آموزش زبان برای شما فراهم خواهند کرد.

0 نظر

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه