ارتباط با ما

درباره زبان ملل

درباره زبان ملل

آموزشگاه زبان ملل با بیش از سه دهه فعالیت در زمینه آموزش زبان های مختلف دنیا سابقه ای درخشان را در آموزش زبان برای خود رقم زده است. آموزشگاه  ملل دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش میباشد. مدیریت مجموعه با سابقه درخشان در آموزش و شرکت در کنفرانس های بین المللی روز دنیا در زمینه آموزش زبان بهترین و به روز ترین روش های آموزش را برای زبان آموزان به ارمغان می آورند. در ادامه در خصوص اساتید و مدیریت مجموعه ملل صحبت خواهیم کرد.

اساتید ملل

زبان ملل مفتخر است که به لطف ایزد منان ، مدیریت توانمند و دقت و نظارت صحیح برای بهره گیری از اساتید ممتاز  ، ارائه بهترین روش های آموزش در حضور اساتید مجرب را برای علاقه مندان تضمین کند.  اساتید ملل با نظارت دقیق سوپروایزر محترم آموزشگاه و مدیریت برگزیده میشوند. بدون شک بهترین اساتید در سطح تهران و کرج در آموزشگاه ملل فعالیت میکنند.

مدیریت

مدیران موسسه زبانهای خارجی ملل فارغ التحصیل از کشور انگلستان بوده و با زندگی و تحصیل در این کشور و با آشنایی کامل به فرهنگ و زبان انگلیسی میتوانند نقش بسیار مهم و موثری در جهت آموزش زبان های بین المللی داشته باشند. مدیرت ملل به صورت مستمر با مراکز آموزشی کشور بریتانیا در ارتباط میباشند و متد های آموزشی جدید و به روز دنیا را در موسسه به کار میگیرند. سرکار خانم دکتر فقیهی مدیریت آموزشی زبان ملل معمولا سالانه یکبار جهت آشنایی و به روز رسانی اطلاعات آموزشی در کنفرانس های آموزشی کشورهای مختلف شرکت میکنند. مدیریت آموزشی زبان ملل درحال حاضر با چندین دانشگاه معتبر در ارتباط هستند و از پیشرفت های علمی-آموزشی مخصوصا در بعد آموزش زبان و ادبیات انگلیسی بهره میگیرند. مدیریت مجموعه نیز سرکار خانم ابوالقاسمی و جناب آقای فقیهی نیز با بیش از سی سال سابقه و تجربه در آموزش نظارت و کنترل دقیق بر نحوه عملکرد اساتید و روند کلی آموزشگاه دارند.

تماس با ما

البرز کرج سه راه گوهردشت نبش ده متری انقلاب طبقه فوقانی ایساکو

info.zabanemelal[at]yahoo.com

مدیریت: 02634403993

شبکه های اجتماعی:

واحد خانمها

02634403993
02634419014

واحد آقایان

02634404521
02634405021

تماس باما

عضویت در خبرنامه